Η αλήθειαSpiros Podaras


Η αλήθειαSpiros Podaras

Με νιώθεις ;

Τι να το κάνω το φεγγάρι
όταν έχω δίπλα μου τον ήλιο
αυτό την είπα και έκλαψε
κοίταζε τα άστρα
μα εμένα με έκαιγε ο ήλιος
Μα τόσο με αγαπάς με ρώτησε
όχι της είπα
δεν σε αγαπώ
μικρή μου φαίνεται η λέξη γι αυτό που νιώθω
Την κοίταξα στα μάτια
αν σε χάσω ποτέ ούτε ο θάνατος θα είναι λύτρωση
Κλάψα με
αυτή από αγάπη
και εγώ
από πόνο
Που θα βρω και άλλο αγάπη γι’ αυτόν τον ήλιο
Βοήθησε με θεέ μου
κάνε τον ήλιο και το φεγγάρι να βγούνε μαζί
Την πήρα από το χέρι και πήγαμε προς την ανατολή
Ήταν ώρα να φωτίσει τον κόσμο

Σχολιάστε

