Σαν χθες 10/06/2013 Σ.Π


 

Image

 

Σαν χθες ήταν
που μπουμπούκι ήμουν
σαν χθες ήταν που με πρώτο πότισε η μάνα μου στοργή
σαν χθες ήταν που έπαιζα με την ζωή
μια ο αέρας με γονάτιζε
μια η βροχή με λάσπωνε
μια ο ήλιος με μάρανε
μια το κρύο χαλούσε την ομορφιά μου
μα ήμουν ανθός ξανά δυνάμωνα
κοίταζα τον κήπο

Σαν χθες ήταν
που με πρώτο χάιδεψε άλλο χέρι από της μάνας μου
σαν χθες ήταν που ερωρεύτηκα το διπλανό μου ανθάκι
σαν χθες ήταν που έκανα και δικά μου μπουμπούκια
σαν χθες ήταν που είχα δυνατές ρίζες και πάλευα με την ζωή
μια ο αέρας απειλούσε τα δικά μου μπουμπούκια
και το αγαπημένο μου ανθάκι
μια ο ήλιος έκαιγε τα φύλλα τους
μια η βροχή τα έπνιγε
μια το κρύο τα απειλούσε
μα ήμουν καλά ριζωμένος και δυνατό λουλούδι
έκανα τον δικό μου κήπο

Σήμερα απότιστος χωρίς άρωμα
μόνος με το ανθάκι μου παλεύω
κοιτάζω τον κήπο της ζωής μου
πάνω από τα αγκάθια τα τριαντάφυλλα
τα κατάφερα
Λίγο στοργή να με ποτίσουν ζητώ
αδύναμος να παλέψω την ζωή
κιτρίνισαν τα φύλλα μου
κόπηκαν οι ρίζες μου
κύρτωσε ο κορμός μου
γέρασα
χάνω τον κήπο μου

Σαν σήμερα ήταν το χθες μου

 

Σχολιάστε

