Καταλαβαίνετε 09/04/2013 Σ.Π Spiros Podaras


Καταλαβαίνετε 09/04/2013 Σ.Π     Spiros Podaras

Και όμως συνεννοηθήκαμε.
Βρέθηκα σε μια ταβέρνα της Βουλγαρίας χθές από αυτές που στην πατρίδα μας δεν θα περνούσα ούτε από έξω,άσε που δεν υπάρχουν κιόλας,ένα κρύο μαγαζί με πολύ άγριο περιβάλλον για μένα,
φωνές σε μια γλώσσα δυνατή
μια γλώσσα βροντώδης
μια γλώσσα ερωτική με την έννοια του εδώ είμαι

Καθόμουν απόμερα πίνοντας και προσπαθώντας να σιγοτραγουδήσω τους δικούς μου καημούς σκεπτόμενος τι ζητώ εδώ σε αυτούς τους αγριάνθρωπους όταν ένιωσα ένα χέρι να με κτυπά στον ώμο
Κρίση κρίση μου λέει
-Ναι του λέω κρίση
-Ελα μαζί μας
λες και άκουγα κινέζικα με καλούσαν όμως τα μάτια
Η αλήθεια ήταν ότι σαν ιδέα δεν μου άρεσε αλλά λόγο ευγένειας είπα ναι
Γίναμε μια παρέα γελούσα όταν γελούσαν νευρίαζα όταν νευρίαζαν και κερνούσα όταν έπιναν
Κάποια στιγμή άρχισα να καταλαβαίνω και τι λένε και να γελάνε και με τα αστεία μου
Λέω λες να είναι το πιοτό ;
Μετά από ώρα όταν χαλαρώσαμε μιλούσαμε κανονικά όπως τα μικρά που μιλάνε μια άλλη διάλεκτο αλλά καταλαβαίνουν τι λένε
Χορέψαμε τραγουδήσαμε είπαμε τους καημούς μας κλάψαμε
και ξέρετε κάτι κλαίνε όπως εμείς
Στο τέλος με σταύρωσαν όταν οι ΆΝΘΡΩΠΟΙ των 150 ευρώ τον μήνα πλήρωσαν για την κρίση μου
Ένιωσα την Ελλάδα στην Βουλγαρία

Άνθρωποι είμαστε όλοι αλλά οι καλοί άνθρωποι είναι κάτι παραπάνω
είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση
Ας είναι καλά οι φίλοι μου
Ντρέπομαι για την λέξη αγριάνθρωποι
Τελικά τον άνθρωπο τον καταλαβαίνεις από το μυαλό και όχι από την μορφή ή το χρώμα του

Καλή μας μέρα

Σχολιάστε

