Ο χωρισμός 01/10/2013 Σ.Π


 

Οκτώβρης

Τι ζητώ εδώ πέστε μου
πάλι φθινόπωρο ;
Σε απογοήτευσα κοιτώντας λάθος ουρανό
μου άπλωσες το χέρι
και νόμισα ήθελες βοήθεια
τι έσπερνα στο μυαλό μου θεέ μου
κείνη την ώρα και δεν ένιωσα την θέληση της ;
εμένα ήθελε να σώσει
Μαράθηκες στην σκέψη μου
σαν απότιστο λουλούδι
κομμάτιασα την ψυχή σου
και ο άνεμος της νιότης μου την σκόρπισε
στα πέρατα των πληγωμένων καρδιών
Άνοος τώρα τριγυρνώ τρυγώντας τα σφάλματά μου
ψάχνοντας να σε βρω
μια ζωή φθινόπωρο η περπατησιά μου
άλλος ένας Οκτώβρης θα με πληγώσει
έσπειρα στην καρδιά σου πόνο
θερίζω στην δική μου δυστυχία
Συγνώμη ζητώ από τα πέρατα των πληγωμένων
Θέλω να φτάσω στην άνοιξη της συγχώρεσης μου
που είσαι ;
Χάθηκα στο διάβα μου
……………………………………….
Τι ζητάς εδώ μου λες
Οκτώβρης ήταν και τότε θυμάσαι
και μου απλώνεις το χέρι

 

Spiros Podaras

 

 

Σχολιάστε

