Η μπόρα 25/06/2013 Σ.Π


Spiros Podaras.

Η αστραπή

Κοίταζα το ανεμοβρόχι
όταν σε αντίκρισα μες την καταιγίδα
έλαμψες τον ουρανό
σαν κεραυνός αγκάλιασες την ματιά μου
ρίζωσες και έκαψες την ψυχή μου
έφερες την κόλαση στην σκέψη μου
πόνος και πάθος αδέλφια στο μυαλό μου

Κατέβηκες με την αστραπή
και άγγιξες το κορμί μου
πάθη αλλόκοτα ζωγράφισαν στο μυαλό μου
αντάμα με τις βροντές τραγουδούσαν και οι φλέβες μου
ένιωθα θύτης και θύμα μαζί
σαν τότε την πρώτη φορά

Ήθελα να ανταποδώσω το άγγιγμα
αλλά το κορμί σου έκαιγε
φοβόμουν
άπλωσα δειλά το χέρι και ακούμπησα το στήθος σου
πέρασε όλη η ζωή από τα μάτια μου σαν να πέθαινα το επόμενο λεπτό
προσπάθησα να φιλήσω τα χείλη σου
αλλά τα πρόλαβαν τα δάκρυα μου
σε κοίταζα και αισθανόμουν σταγόνα από την βροχή που σ’ άγγιζε

Έγειρες στην αγκαλιά μου και έκλεισες τα μάτια
μάτια που έπρεπε να είναι πάντα ανοικτά
έδιναν χρώμα στον ουρανό
κάθισα δίπλα σου και η φαντασία μου έτρεξε στο κορμί σου
ταξίδεψα μέσα του και χάθηκα
ήθελα αξημέρωτο τούτο το βράδυ
ας ήταν το όνειρο η ζωή μου

Σε αντάμωσα με το χάραμα όταν τελείωσε η μπόρα
κοιτάζοντας τον ουρανό
είδα το χρώμα των ματιών σου
σε αντάμωσα κοιτάζοντας τα λουλούδια
μύρισα το άρωμα σου
σε αντάμωσα στην ανάσα μου
ήσουν η ζωή μου

Έκλεισα τα μάτια
άνοιξα την καρδιά μου
και περίμενα την επόμενη αστραπή
Άγγελε μου

< Τα ερωτικά >

Σχολιάστε

